Kampaň FESTOOL – registruj stroje, získej výhody

Pro našeho dlouholetého klienta FESTOOL, výrobce elektronářadí, jsme pro podzim 2015 připravili kampaň na podporu zákaznického balíčku výhod. Získání výhod je podmíněno registrací zakoupených strojů do firemního CRM systému, případně zřízení osobního účtu na myfestool.cz

Typickou B2B kampaň jsme realizovali od samotného počátku, tzn. návrh strategie oslovení zákazníků, vytvoření kreativních konceptů, mediální plánování až samotnou produkci POS materiálů, DM a reklamních předmětů. Hlavním motivem kampaně se stal muž – řemeslník, který v nezvyklé pozici se šesti rukama ukazuje na jednotlivé výhody registrovaných strojů. Tento výrazný motiv se prolíná napříč všemi komunikačními kanály.

Silnou in-store podporu jsme se zákazníkem připravili v ucelené podobě POS (stropní poutače, stojan v životní velikosti, podlahové samolepky atd.), které budou umístěny v místech prodeje. Dále kampaň probíhá na vybraných online portálech v podobě bannerů a PR článků. Bannery následně odkazují na námi vytvořenou landing page (www.myhrnek.cz). Ještě zmiňme inzerci v odborném tisku a motivační reklamní předmět v podobě kvalitního termo hrnku. Výčet všech aktivit ještě doplní speciální DM, rozesílaný dle databáze jak v ČR, tak na Slovensku.

Akce proběhne převážně do konce roku 2015. Pevně věříme, že netradiční vizuál renomované značky FESTOOL (letos slaví 90 let) zaujme a prodeje špičkového elektronářadí vzrostou.