Příprava digitálního veletrhu

Veletrhy, místa, kde se potkáváte s vašimi zákazníky, to letos mají těžké. Kvůli omezením v souvislosti s koronavirem jich byla většina zrušena a tak byla často jedinou cestou k lidem online komunikace. Připravit dobře podklady pro online veletrh dá práci. Produkty musíte prezentovat jasně a přesvědčivě, abyste získali pozornost diváka, kterého na monitoru láká mnoho dalších věcí. Zároveň musíte dopředu připravit odpovědi na jeho otázky, aby je nemusel složitě hledat v dlouhých technických specifikacích vašich produktů. Kdybychom parafrázovali film Na samotě u lesa, „To máte: velký banner, malý banner, dlaždice na homepage, pop-upy, landing page, pozvánky na webinář – nejlépe video…“ Zvládli jsme to a na základě výrazného navýšení návštěvnosti webu našeho zákazníka soudíme, že v nabitém online prostředí se nám podařilo našeho zákazníka prosadit.