Wavin

Živá etiketa aneb poselství
v reklamním předmětu

Reklamní dárky k Vánocům prostě patří. Jedná se o poděkování zaměstnancům, partnerům a zákazníkům. Je to krásný symbol za skvěle odvedenou práci. A co si budeme, bez partnerů, zaměstnanců a zákazníků by to nešlo. Každý by si přál, aby se o jeho vánočním dárku mluvilo ještě ty další Vánoce. Loňský vánoční dárek pro našeho dlouholetého klienta Wavin Czechia s.r.o. byl velice speciální. Na konci diskusí vznikla myšlenka: Co takhle propojit online svět s reklamním předmětem? Ano, skvělé, a jde to?
Ano, jde! A jak? Tuto myšlenku podpořila aplikace Živá etiketa a nikdy neumírající reklamní vánoční dárek – víno. Pomocí hezké grafiky na etiketě se mohou obdarovaní přenést do online světa a shlédnout video s daným poselstvím. Poselstvím, které se věnuje celosvětové problematice s vodou, konkrétně šetření dešťové vody.
Wavin – ŽIVÁ ETIKETA – mockup
Jak ale toto ztvárnit? Požadavky byly náročné – musí to být vánoční, hezké, nenáročné, jednoduché, ale hlavně propojené s danou tematikou videa. A v tu chvíli se dostali do živlu naši grafici, kteří vymysleli nesčetné množství návrhů a jeden byl lepší než ten druhý. Díky neuvěřitelné kreativitě se návrh promítnul i do novoročního PF přání. Navíc se k celému dárku ještě přidala dárková krabice, která se nesla v duchu modré a zelené.
Takto vznikl projekt a zároveň vánoční dárek, u kterého záleží pouze a jen na vaší představivosti. Projekt, díky kterému lze uchopit online svět a propojit ho s reklamním předmětem, který, jak doufáme, udělal velkou radost a vytvořil euforickou vzpomínku.