WAVIN komunikační kampaň
Nakoupíš a jíš!
Podzimní kampaň společnosti Wavin Czechia s.r.o. se nesla v duchu voňavé odměny. Nakupující mohl získat slevový kupón v hodnotě 200 Kč na nákup jídla a pití přes portál foodora. Stačilo jen nakoupit produkty Wavin PP-RCT v minimální hodnotě 3 000 Kč (bez DPH), zaregistrovat se a slevový kupón byl na světě. Celé této akce se mohla společnost či jedinec zúčastnit celkem třikrát,a to v časovém rozmezí dvou měsíců. Celá podzimní kampaň probíhala na vybraných prodejnách Ptáček, Richter a Frenzel a Triker.
A jak jsme se na tom všem podíleli my? Naše úkoly byly pestré – vymýšlení způsobů propagace na prodejně, grafické práce či organizace instalace propagačních materiálů na část prodejen – ale se vším jsme se poprali na jedničku. K propagaci jsme zvolili neotřelou klasiku: plakáty, woblery, podlahové samolepky, letáky a lišty. Veškeré materiály byly ve firemních barvách – jasně modrá v kombinaci s tmavě modrou a zelenou. Kampaň za nás měla úspěch a svým vizuálem určitě zaujala.